Cum si unde livram?




1. Modalități de livrare a Produselor:

1.a. Livrare la adresa indicată de către tine:
    - termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare;
    - termenul maxim poate ajunge pana la 7 zile (pentru situații excepționale, când produsele nu sunt pe stoc sau sunt produse speciale, furnizate de parteneri sau în perioadele aglomerate - de sărbători, Black Friday, etc). Orice întârziere mai mare de 2 zile îți va fi comunicată pentru obținerea acordului tău.

1.b. Momentan ridicarea personală a produselor nu este posibilă.

2. Unde și când se livrează produsele Băcănia Tei:

Produsele vandute de Băcănia Tei sunt livrate: Numai la domiciliul tau, pe teritoriul Municipiului București și a județului Ilfov, direct de către reprezentanții Vânzătorului sau prin / de către firmele de curierat contactate de Băcănia Tei.

Livrarea produselor are loc în următorul interval orar: de Luni până Vineri: între 11 și 18.00. Livrările în alte intervale de timp sunt posibile doar în situații speciale discutate cu tine, în prealabil.         

Dacă din situații independente de dorința noastră, data de livrare convenită între Băcănia Tei și tine nu va putea fi respectată, vei fi imediat informat prin toate mijloacele puse la dispoziție în formularul de comanda.

3. Ce e importante de stiut:

Putem livra la o data anume, convenită în prealabil, dar după predarea produselor către livrator sau partenerul de curierat, modificarea zilei de livrare NU mai este posibilă.

Livrarea comenzilor la adresa de livrare indicată de către tine este asigurata de către noi, direct prin angajații noștri sau prin partenerii contractuali. Ca să poti recepționa aceasta comandă, trebuie sa ne ajuti prin facilitarea accesului în ziua și ora care va fi convenită.
Ar fi de preferat ca înainte de lansarea comenzii sa verifici corectitudinea informațiilor furnizate, pentru că în cazul unor erori, putem fi în imposibilitatea livrării comenzii sau să livrăm cu întârziere.

 

4. Alte informații relevante despre livrari

Tu sau persoana desemnată trebuie să verifici la momentul livrării, starea Produselor și să semnalezi livratorului orice problema aparuta cu comanda respectivă. Ne angajam sa iti răspundem în maximum o zi lucrătoare de la primirea celor semnalate.

Dacă nu ești la adresa indicată de tine în ziua și la ora convenita pentru livrare cu colegii noștri, iar comanda nu este recepționată, respectiva comanda va fi anulată, iar tie ți se va rambursa -dacă e cazul- suma plătită, în termeni similari cu cei de la returul produselor.


Mai multe detalii despre livrare și condițiile de livrare, găsești în secțiunea Termeni și Condiții de pe site.